3týdenní test s Purina One. Sampling, který má smysl

klient

Purina

videogalerie

fotogalerie

3týdenní test s Purina One. Sampling, který má smysl

Sampling krmiv Purina One v obchodních centrech byl realizován s cílem zvýšit povědomí o značce a umožnit majitelům psů a koček vyzkoušet produkty a poskytnou na ně zpětnou vazbu.

Na stáncích konzultovali s výživovými odborníky výběr krmiva, následně obdrželi testovací balíčky na tři týdny a poskytli e-mail pro zpětnou vazbu. Akci podpořila geolokační darkpost kampaň na sociálních sítích. Po testování byli zájemci osloveni newsletterem s žádostí o recenzi, kterou vyplňovali přes webový formulář. Testování se zúčastnilo více jak 10 000 majitelů domácích mazlíčků, přes 1 000 poskytlo kontakty a více než 100 z nich vyplnilo pozitivní zpětnou vazbu, často s fotografiemi mazlíčků.

Kampaň zdůraznila efektivitu osobní interakce pro budování vztahů se zákazníky.